Football Festival Events

Universitatea “Aurel Vlaicu” din Arad - Partener în Proiectul “Football Festival Events”

Pe data de 29 noiembrie 2024, la sala de sport a Universității “Aurel Vlaicu” din Arad, a avut loc faza finală a proiectului “Football Festival Events”. Acest eveniment s-a desfășurat în parteneriat între Universitatea “Aurel Vlaicu” din Arad, Inspectoratul Școlar Județean Arad, Asociația Județeană de Fotbal Arad și alte instituții precum Clubul Sportiv Școlar Gloria Arad, Școala Gimnazială “Aurel Vlaicu” Arad și Școala Gimnazială “Caius Iacob” Arad.

Proiectul a fost dedicat elevilor de nivel gimnazial din județul Arad, în cadrul anului școlar 2024/2025, și a avut ca obiectiv principal promovarea incluziunii sociale și oferirea tuturor elevilor, indiferent de statutul lor sportiv, șansa de a practica fotbalul într-un mediu lipsit de presiuni competiționale. Competiția a fost concepută pentru elevii nelegitimați la cluburi sportive.

Câștigătorii “Football Festival Events”:

Seria A: Școala Gimnazială “Aron Cotruș” Arad

Seria B: Școala Gimnazială “Aurel Vlaicu” Arad

La festivitatea de premiere au participat:

  • Conf.univ.dr. Ardelean Viorel Petru, decan al Facultății de Educație Fizică și Sport, Universitatea “Aurel Vlaicu” din Arad;
  • Prof. Stoica Flavius, inițiator și organizator al proiectului, Școala Gimnazială “Aurel Vlaicu” Arad;
  • Prof. Lucian Rodica, inspector școlar de specialitate în educație fizică și sport;
  • Prof. Bara Denisa, director al Palatului Copiilor Arad.

Decanul FEFS a prezentat salutul din partea conducerii UAV si a reafirmat sprijinul si susținerea necondiționată pentru astfel de manifestări care au rolul de a aduce cât mai mulți copii pe terenul de sport, inclusiv cei care nu sunt legitimați la cluburi sportive, având șansa să participe la competiții sau activități fizice extracuricullare organizate de cadrele didactice .

Felicităm toți copii care au participat la această competiție frumoasă împreună cu cadrele lor didactice, dar și organizatorii și instituțiile care au contribuit la buna desfășurare a evenimentului!